Selamat Tinggal Kuala Pilah


01.05.2011 [11.43am]; Cerah; Port Dickson

Sudah 2 hari aku berada di PD. Balik semula ke kolej umpama balik ke rumah asal. Rindu nak bergolek di atas katil single. Hahaha.. Tapi, keseronokan berada di PD, tidak sama dengan kesedihan yang ada bila meninggalkan Kuala Pilah. Di Kuala Pilah, makan minum dijaga, pukul 7am sarapan pagi, 1pm lunch, 5pm dinner. Kat PD kena carik makan sendiri. Itu yang buat aku tidak betah. Wahahahaha...

Sepanjang aku ditempatkan di Unit Kesihatan Ibu dan Anak, Klinik Kesihatan Kuala Pilah,banyak pengalaman yang aku dapat. Bertemankan seorang pengajar yang baik hati, membuatkan aku selesa belajar di sana. Itu mungkin sesuatu yang aku tidak akan dapat jika aku berada di tempat lain. Oleh itu, Jutaan terima kasih diucapkan kepada Staff Nurse Lily Izwani (selaku tenaga pengajar), SN Zaini, SN Norzita, SN Nurul Huda, SN Asiah, SN Hayati, SN Azura, SN Roselaile, JM Nurhayati, JM NoorZaimah, JM Zurinal, JM Siti Aisyah, JM Zalina dan staff-staff Klinik Kesihatan Kuala Pilah (KKKP). 






0 Responses to "Selamat Tinggal Kuala Pilah"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors