Tahun Baru


Tahun Baru. Dengan biasanya maka ramailah yang mengucapkan selamat tahun baru, happy new year or whatever yang sewaktu dengannya. Masing masing mula memasang azam baru, renew segalanya yang baru. Tanpa menyedari, azam yang lepas tu masih belum diselesaikan lagi. Bercerita tentang azam, telah bertahun aku tidak mempunyai azam tahun baru. Aku malas nak fikirkan benda yang aku anggap remeh. So, sebelum jam dan masa menginjak kepada 2.1.2012, maka aku hendak berazam baru. Hehehe..


1. Hendak menduduki peperiksaan 14bulan dengan jayanya tanpa apa apa masalah.
2. Tidak mahu campur tangan dalam apa apa masalah yang ada dalam kolej, tidak mahu terlibat dengan apa apa bantahan (sebab aku tahu, kerja tetap menanti kepulangan aku).
3. Tidak akan menyibuk dengan rakan rakan sepelatih (malas nak layan masalah perempuan)

Ok.. cukup sekadar itu dahulu. Yang lain aku fikirkan kemudian.Tahun 2011 menyaksikan suka duka aku. Lebih lebih lagi aku hadapi 2011 dengan sendirian. Banyak air mata menghiasi kalendar 2011 aku sehingga aku hampir berputus asa untuk meneruskan segalanya. Banyak pergolakkan yang muncul dalam hidup, banyak situasi baru yang kena aku hadap terutamanya berkaitan dengan perempuan dan peraturan. Semuanya menyesakkan kepala aku. Huh. Pening lah pendek kata.

So... HAPPY NEW YEAR to all MY FOLLOWER ><





3 Responses to "Tahun Baru"
Unknown said...

2015629dongdong
louis vuitton handbags
abercrombie store
louis vuitton handbags
coach outlet
ray ban outlet
nike air max
louis vuitton handbags
coach factorty outlet
kate spade outlet
true religion sale
louis vuitton handbags
louis vuitton outlet
michael kors outlet online
mulberry uk
jordan 9
michael kors outlet online
adidas outlet store
juicy couture
true religion outlet
tods shoes
sac longchamp
marc jacobs
ralph lauren outlet
michael kors outlet
michael kors handbags
michael kors bag
ray ban outlet
jordan 4
true religion
abercrombie and fitch
louis vuitton handbags
cheap jordans
michael kors outlet online
christian louboutin
football shoes
coach outlet store online
timberland boots


June 29, 2015 at 4:40 PM
Unknown said...

north face, nike roshe, vans pas cher, replica handbags, air force, timberland, lululemon, sac longchamp, ralph lauren pas cher, vanessa bruno, hollister pas cher, true religion jeans, air jordan pas cher, true religion jeans, nike huarache, hermes, true religion outlet, hollister, michael kors, nike air max, michael kors, nike blazer, michael kors, ralph lauren uk, longchamp pas cher, hogan, lacoste pas cher, true religion jeans, nike trainers, mulberry, michael kors, nike free, oakley pas cher, louboutin pas cher, longchamp, north face, nike roshe run, coach outlet, new balance pas cher, ray ban uk, ray ban pas cher, abercrombie and fitch, tn pas cher, nike air max, sac guess, nike air max, air max, burberry, converse pas cher, nike free run uk, coach purses


December 30, 2015 at 12:00 PM
Unknown said...

It is nice.
visit link:
Click Here


March 25, 2016 at 2:00 PM
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors