Kenangan Lama


p/s : Hilang adalah sesuatu yang menyakitkan.

Aku terjumpa camera yang dah rosak, camera yang selama ini tidak dapat dipisahkan dengan William, dimana ada William, di situ ada dia. Tapi, kerana budi baik yang aku ada, aku pinjamkan camera itu kepada orang lain, dan kembali ke tanganku dalam keadaan nazak dan akhirnya menghembuskan nafas yang terakhir. Nak marah? Benda dah jadi. Aku nak kata apa, aku diamkan saja. Malas nak kecoh, kalau orang lain, mahu nya tak minta ganti. Huhu~

Meja Opis

So, ceritanya begini, aku ambek memory card camera tu, aku sumbatkan dalam lappy. Dan terjumpa gambar gambar lama, gambar di Ipoh, gambar di Sibu, dan yang paling menikam jiwa dan raga sehingga aku menitiskan air mata, gambar gambar aku ketika aku di pejabat, gambar gambar PC dan meja kerja ku. Secara jujurnya, aku menyesal dengan pilihan yang aku buat, tapi, apa kan daya, kononnya ingin mengubah taraf kehidupan membuatkan aku berhijrah. Melalui gambar gambar itu, aku tersedar, aku sebenarnya telah hilang semua ‘sahabat baik’ aku. Yang tinggal hanya Encik Lappy dan Miss Hp saja. Yang lain, pergi meninggalkan aku satu persatu. Nasib baek Si Kechik dan Che VV ada lagi menemani malamku (selalu je kena tendang bear aku yang dua eko tu). Si Shah, Che Pooh dan Si Putih tinggal di rumah. Si Putih dah jadi hak milik orang lain rasanya. Si Shah semakin kurus kena lenyek.. wakakaka.. Che Pooh ada lagi dalam bilik tidur utama.

Anak Beruang Saya :)

Aku terpaksa menelan hakikat walaupun pahit, bukan meminta simpati, Cuma meluahkan rasa hati yang kehilangan. Takpelah, akan aku usahakan untuk mendapatkan pengganti pengganti sahabat baik aku. Insyallah. Mungkin tidak sebaik yang ada, tapi cukuplah sekadar peneman dikala aku duka.

William - ketuk bumper sebab da kemek :p






2 Responses to "Kenangan Lama"
Unknown said...

north face, nike roshe, vans pas cher, replica handbags, air force, timberland, lululemon, sac longchamp, ralph lauren pas cher, vanessa bruno, hollister pas cher, true religion jeans, air jordan pas cher, true religion jeans, nike huarache, hermes, true religion outlet, hollister, michael kors, nike air max, michael kors, nike blazer, michael kors, ralph lauren uk, longchamp pas cher, hogan, lacoste pas cher, true religion jeans, nike trainers, mulberry, michael kors, nike free, oakley pas cher, louboutin pas cher, longchamp, north face, nike roshe run, coach outlet, new balance pas cher, ray ban uk, ray ban pas cher, abercrombie and fitch, tn pas cher, nike air max, sac guess, nike air max, air max, burberry, converse pas cher, nike free run uk, coach purses


December 30, 2015 at 12:00 PM
Unknown said...

links of london, moncler, ugg pas cher, sac louis vuitton pas cher, moncler, louis vuitton, bottes ugg, canada goose, moncler, pandora charms, marc jacobs, canada goose, supra shoes, karen millen, canada goose outlet, barbour, doke gabbana outlet, montre pas cher, canada goose, pandora jewelry, hollister, pandora charms, ugg,uggs,uggs canada, canada goose uk, louis vuitton, moncler, coach outlet, pandora jewelry, doudoune canada goose, juicy couture outlet, thomas sabo, ugg boots uk, barbour jackets, louis vuitton, moncler, toms shoes, ugg,ugg australia,ugg italia, replica watches, swarovski, moncler outlet, canada goose, swarovski crystal, lancel, moncler, wedding dresses, juicy couture outlet, louis vuitton, canada goose outlet, moncler, converse outlet
ninest123 12.30


December 30, 2015 at 12:33 PM
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors