Bisik bisik


20.02.2011 [Cerah] ; 01.32 pm ; Port Dickson

Hari yang memenatkan. Kalau boleh aku hendak tidur sepanjang hari tapi, memandangkan aku 'tersegan' ngan budak budak dalam rumah, aku gagahkan jua untuk bangun. ALangkah bagus nye jika kali ini aku berada di rumah sendiri. Sudah pastinya aku bergolek hingga tak sedar diri. Wakakaka..

Banyak benda yang nak aku kongsi, tapi kadang kadang aku memikirkan privasi aku dan orang orang di sekeliling aku. Maka aku diamkan. Tapi kadang kadang, gatal tangan untuk menulis. Lebih lebih lagi bila tiada orang yang sudi untuk mendengar luahan kata kata hati aku. Cewah.

Setakat ini, aku seronok belajar, cuma kadang kadang aku tertidur dalam kelas. Itu biasa. Wakakaka. Apa lagi yang aku belajar ya.. Nanti lah aku kongsikan.

Selamat untuk semuanya.. - Timne off -



0 Responses to "Bisik bisik"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors