Wali Band Berhantu atau bela hantu?



Opsss.. tajuk berani mati.. baik aku lari dulu sebelum kena tibai dengan fanatik Wali band. Wakakakaka.. Ada kesah?  Sebenarnya aku pun dah tangkap jatuh cinta dengan wali band. Bila aku dengar apa apa saja lagu yang dinyanyikan oleh Wali Band ni, memang aku terus jatuh minat. Walaupun sebenarnya aku cuba untuk menghindari dari meminati artis indonesia ni. Takde fekdah langsung. Masalahnya aku minat. Adui.

Senarai lagu wali band

Adinda
Aku Bukan Bang Toyib
Aku Bukan Taruhan
Aku Cinta Allah
Aku Sakit
Baik Baik Sayang
Cari Jodoh
Dik
Egokah Aku
Emang Dasar
Harga Diriku
Jangan Tuduh Aku
Jatuh Cinta
Jodi (Jomblo Ditinggal Mati)
Kekasih Halal
Ku Bangga
Kubangga
M.A.T.S.
Maafkan Aku Tak Setia
Mari Sholawat
Orang Bilang
Puaskah
Sahabat Aku Cinta
Sahabat...aku Cinta
Suka Atau Tidak
Tetap Bertahan
Tomat (Tobat Maksiat)
Tuhan
Ya Allah
Yank







0 Responses to "Wali Band Berhantu atau bela hantu?"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors