Cinta


Cinta itu subjektif. Masing masing ada perspektif yang tersendiri tentang cinta. Bagi aku remaja yang yang berapa yang nak remaja ni... Cinta hanya layak untuk orang yang kenal cinta, tahu nilai cinta, tahu harga cinta.. Tahu nilai setia dan kejujuran. Kenapa lah aku merepek tentang cinta malam malam bute macam ni. Entah, aku semakin hari semakin tak centre. Otak semakin tak betul. Dan akhirnya ini lah yang terjadi. Bagi orang yang tak layak mendapat cinta seperti aku ni.. begitu lah.. aku hanya setia pada benda yang tidak bernyawa. Kenapa agaknya. Benda yang tak bernyawa tu takkan melukakan hati aku, takkan mengkhianati aku, jauh sekali meragui aku. Aku tahu benda yang tak bernyawa ni takkan buang aku selagi aku tak buang dia. Bestkan.

Hurm.. itu lah cinta.. sekarang ni aku cuma cintakan benda yang tak bernyawa.. hatta kaktus ngan kura kura pon aku malas nak jatuh cinta. Kang mati, aku pulak yang merana. Huhuhu.. baik aku dok dengan dunia aku yang tersendiri.. aman dan damai... peacefull.. muahahaha...



0 Responses to "Cinta"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors