laptop kesayanganku


Cuba publish melalui ipad... And i prefer laptop. Huhu.. Cuti tanpa laptop memang sangat menyeksakan. Laptop aku ada problem.. Ntah macam mana apek kedai tu format aku punye nyawa tu aku tak tau... Tension gak kadang kadang kalau nak menaip ngan touchscreen ni.. Sensitive sangat. Tapi yang bestnye... Aku leh maen game di hari raya ni.. Wakakaka.. Kalau orang lain berhari raye, aku pulak dok melepak sambil mengenangkan nasib laptop aku yang hampir menjadi jenazah tak lama lagi (arghh.. Tension sebab dua tiga kali terpaksa menekan backspace ni)... Hadoi..

Cuti tak lama... Seminggu jew pun. Tak puas nak tido. Heh heh.. Pasni kena posting ke tempat praktikal, entah apa yang menanti aku di wad pasni. Aku tak kisah yang penting, aku nak kejar 'cross' aku. Antara 179 pelatih, aku la yang paling sedikit dapat cross memandangkan aku selalu 'hilang' dari wad. Bola punye pasal... Sekarang ni aku terpaksa bekerja keras, tapi sebelum tu... Aku nak menikmati cuti aku.. Heh heh.










0 Responses to "laptop kesayanganku"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors