Bingkisan 'silent reader' untuk Hero


Aku 'kabur'. Pada mulanya aku nak tulis cerita berkenaan dengan kucing yang aku jumpa dalam Mastika hari ni. Kucing tu pernah aku jumpa secara tidak sengaja 2 tahun lepas. Masa tu memang tangkap leleh punye la. Dan aku adalah di antara orang yang mendoakan kesejahteraan insan mulia itu.

Hari ini.. aku kembali meniti hari hari mereka. Saudara mara Hero bertambah. Dan aku tidak sanggup nak copy paste cerita berkenaan dengannya. Biarlah orang tahu dari cerita yang asal dan bukan yang aku olah. Akhirnya, idea yang tadi nya bertimbun timbun hilang sebegitu saja dek kerana cerita dan penulisan tuan punye Hero. Huhu...

Aku tak pernah berniat nak kenal tuan punye dia.. Tapi hari ni aku sekali lagi secara tak sengaja terjumpa lagi cerita berkenaan dengannya. Hurmm.. satu je yang aku berani nak komen.. Orang rumah dia memang cantik...Heehe




0 Responses to "Bingkisan 'silent reader' untuk Hero"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors