07.12.2010


07.12.2010 [5.00pm] ; Mendung ; Puchong ;

Cuaca sejuk. Hari ini aku bercuti. Maal Hijrah @ Awal Muharram. Bila bercuti teringat pula pada tugas yang tergendala di pejabat. Itu biasa. Bila berkerja, malas pula nak bangun pagi. Itu pun biasa. Bangun tidur, aku terus makan. Hari sebelumnya aku tak makan menyebabkan aku tidur dalam keadaan kelaparan. Muahahaha. Kesian perut aku yang serba sensitif ini. 



Aku sedang mencuba untuk mengawal diri. Mengawal dari menceritakan hal hal yang dikatakan mungkin peribadi. Walaupun aku tahu, dalam blog ini adalah hak aku untuk aku meluahkan segalanya. Tapi, aku masih lagi was was, sebenarnya, aku tidak mahu perkara yang aku luahkan menjadi pertengkaran di dunia nyata. Bukan sekali benda ini terjadi. Bahkan banyak kali. Jadi, biarlah hanya aku seorang yang makan hati berulam jantung. Hah.Sedap ape.


0 Responses to "07.12.2010"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors