15.12.2010

Nak mati suda ni nanges buruk

15.12.2010 [4.28 pm] ; Hujan ; Putrajaya

Hidup aku bertambah huru hara. Prosedur prosedur menyebabkan semuanya tergendala. Nak saja aku nanges guling guling atas karpet pejabat. Biar dorang tau betapa kecewanya aku. Nak nanges!!nangih Dah la hari ni dua dua Hp aku tertinggal kat umah. Padan muka aku. Macam mana??? Kepala otak aku semakin buntu, aku dah tak nampak jalan penyelesaiannya. Walaupun hari ini aku terjumpa sesuatu yang agak menarik minat aku, tapi semua menambahkan pening yang aku hadapi. Yang aku mahu, aku balik rumah dan menidurkan diri. Huhuhu..



0 Responses to "15.12.2010"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors