10.12.2010

Gedik LOL Smiley

10.12.2010 [4.00 pm] ; Cerah ; Putrajaya

Cuaca cerah.star Blog aku siap sepenuhnya [mungkin belum lagi]. Dah boleh tambah itu dan ini dalam blog post.sengihnampakgigi Aku sedang menyesuaikan diri. rindu Kepala aku pening. Semalam tidur pukul 3.00am, gara gara aku cuba menyiapkan sigi aku seperti dibawah ini. Bertambah pening pulak sekarang bila aku mendapat pelbagai Custom Shapes untuk Photoshop aku. Muahaha setan. Dan, kalau la benda alah ni muncul, mesti korang perasan ade mahluk mahluk aneh menyelitkan diri dalam post aku. Hehehe sengihnampakgigi. Kira berbaloi juga lah aku tak tido (kurang tido). Semuanya memuaskan hati. Huhuhu. Sekarang, aku semakin leka kerana internet. Benarlah Khai kate, betapa ruginya bayar bil tenet kalau semata mata, update status FB, Twitter, Chatting, maen game online. Huhuhu.


Perjalanan hidup agar sukar, kepala aku dah semakin berat. ngantuk Jadi.. papai.. babai





0 Responses to "10.12.2010"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors