09.12.2010

comel confiusla Gedik

09.12.2010 [4.30 pm] ; Mendung ; Putrajaya

Bersiap untuk pulang ke rumah. Dua hari berturut turut aku memerah otak, mengeluarkan segala ilmu yang Allah anugerahkan pada aku. Walaupun kadang kala aku dihantui rasa bersalah kerana langsung tidak membuat kerja. Tapi macam mana, aku seorang yang tidak mudah untuk puas hati. Huhuhu. Sorry la boss, ada masa aku pulun kerja aku habis habisan.


Hahahaha. Ape ape pun, yang nyata, semua ini akan ku sambung di rumah. Sekarang ini, blog adalah satu satunya media yang membuatkan aku leka tentang segala galanya.


0 Responses to "09.12.2010"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors