Wallpaper Summer

Gembira LOL Smiley

Ini adalah hasil kedua aku melalui tutorial percuma yang aku perolehi dari internet. Memandangkan semua ilmu yang aku dapat kadang kala ada yang datang serentak, jadi agak susah untuk aku mengingat semuanya. Gambar pertama yang aku buat melalui editing adalah Glowing. Ia sangat menyeronokkan! menari Macam biasa aku ni bukanlah jenis yang pandai berseni, dan paling tepat aku adalah buta seni. Belajar seni sampai tingkatan 3 sahaja. Huhuhu.. jelir So, nilai lah sendiri dan bandingkan dari toturial yang aku dapat. Tersangat lah jauh bezanya.

Di atas yang aku punya; yang bawah pula sifu aku punye. peace


Thanks to Adobe Tutorial. Kredit to BenjiGarner.





0 Responses to "Wallpaper Summer"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors